Benimde daha önce 2 düşük bir kimyasal gebeliğim oldu iki genimde heterozigot pıhtılaşma çıktı daha öncekilerde iğne kullanamadan düştüler şimdi tekrar hamileyim 5 haftalık ve gidip doktordan özellikle iğne istedim küçük olduğu için keseyi göremedik haftaya çağırdı keseyi görüp iğneyi versekte olur dedi ben illaki istedim clexan yazmış ama gittiğim eczanede yoktu piyasada yokmuş galiba muadili olan oksapar 0,4 verdi ben coraspini hamile kalmayı planladığımdan beri içiyorum dün ilk iğnemi yaptım umarım işe yarar.