Mineust Bende 11+2 yim mide bulantım dışında skntı yok. Sağlık ocagındanda ilaç vermediler vitamin değerlerim yerinde çkmış. Folik asiti 12 olunca bırakcam. Kadın dogum doktorum bırakabilrsin demişti
Gly_87 Merhabalar bende 11+3 um,doktorum bu hafta folik asiti biraktrdi,onun yerine decavit +ferrum a baslatti.bunun disinda kan pihtilasmasi sorunum oldugu icin corasprin ve oksapar igne kullaniyorum
Mervessolak Gly_87 bende aynı her gün coraspirin ve oksapar iğne kullanıyorum d vitaminine 8.haftada başlattı doktorum
Hilalsny mrvears ben 12+3 um ve bebegimi 3+5ten beri biliyorum ve nerdeyse ogrendigimden beri kasik agrisi cekiyorum
Hilalsny mrvears tatlim ben ogrendigimden beri kese arkasi kanamam var ama hic disa cikmadi hep vücudum emdi ve bu nedenle felaket agrim var kasik ve bacak agrisi. Bugun doktora gittim sukur bitmis kanama. Aktif bi kanama gozukmuyo dedi doktor