mrvears Merhaba arkadaşlar. 11. Haftada ne gibi şikayetleriniz oldu ben 11+2 günlük hamileyim ve bu haftaya karın ağrısıyla girdim ağrım hala devam ediyor
World mrvears 11. Hafta bitiyor benim kasıklarda batmalar oluyor ara ara. Halsizlik azaldı,mide bulantım azaldı şükür.
Hilalsny mrvears ben 12+3 um ve bebegimi 3+5ten beri biliyorum ve nerdeyse ogrendigimden beri kasik agrisi cekiyorum
mrvears CupCake bendede iğne batar gibi oluyor bazen gün içinde başlıyor ertesi sabah uyandığım da geçmiş oluyor bazen de sabah uyandığım da başlıyor
mrvears World benim kasık değil ama karnımda bazen gün içinde başlıyor ertesi sabah uyandığım da geçmiş oluyor bazen de sabah uyandığım da başlıyor
morusevenanne Kızlar sağlık ocagına gidiyo musunuz bu hafta aradılar gittim d vitaminine başlıcaz dediler devletin gönderdiği bi ilaç varmış adı decavit verdiler tam içecekken baktım tarihi geçiyor. Ekstradan bi damlayla bi hap daha yazacaklar yarın sizde durum ne? Ne kullanıyorsunuz?
CupCake morusevenanne bence kadın doğum doktoruna sor , öyle kullan derim :) bende sağlık ocağına gittim ama bana bir şey vermediler 🙄
mrvears morusevenanne sağlık ocağına gitmedim Hamileliğimin çok başında gitmiş tim bu ayın 7 sinde doktora gideceğim bakalım
mrvears CupCake sanırım ilk hamilelik olunca herşeyden korkuyor insan 8 haftalık 4 5 damla kanamam olmuştu bi süre yattım doktor daha sonra bi sıkıntının olmadığını normal hayatına devam edebilirsin dedi yarın da işe başlayacağım o yüzden korktum açıkçası
CupCake mrvears Evet doğru hep tedirginiz ☺️ bende de oldu önce kahverengi sonra pembe leke geldi , doktora gittik bir şey yok dedi , dinleniyorum bende , yarın işe gideceğim aynı şekilde :)
Tlyaltnts mrvears ben kullanıyorum 11+6 elindeki bitsin bırak dedi aynı şekilde folik asit hapını da bırakıcam size ne dediler
mrvears Tlyaltnts progestan bırakmıştım yaklaşık bi 10 gün önce doktorum bugün tekrar kullan dedi . Siz progestan olarak ne kullanıyorsunuz ? Sizdede ağrı batma oluyor mu ?