Tatlisannedilekk Esraguvennn vantilatöre yapışık yaşıyorum resmen😀 iyice ertelemeden başladım bakalım yıkanıyorlar şimdi hazır dursunlar en iyisi
Eceslh Tatlisannedilekk hazırlanabilir hatta doğuma gitmede 1 kaç gün öncede hazırlanabilir ama neden 32 gibi hazırlanıyor doktor şimdiden sonra hersey olabilir kanama nişan su gelmesi kordon dolanması vs dediği için bi anda hazırlancak bişey değil benim hazırlck kimsem yok hazırdı eksiklerm vardı ama hazırlcak biri varsa hemen doğuma gidersn sen problem yok :)
Tatlisannedilekk Eceslh sanki vakit daha var gibi ama bebişlerin işine de belli olmaz gelecekleri tutar bide hazırlıksız yakalanmayalım🤭 başladım bakalım hazırlamaya
ilknurosman Tatlisannedilekk aynen canim basla bencede bir an once gercekten aklina sonradan da bazi seyler geliyor geldikcede ekleme yapiyorum ben yarin hemen basla derim tavsiyem ☺️
Tatlisannedilekk ilknurosman bir anda gaza geldim cnm kendiminkileri yıkadım astım oğlumunkiler yıkanıyor şimdi yarına da ütüleyip yerleştiririm artık😀 hazır beklesinler bir köşede nolur nolmaz
ilknurosman Tatlisannedilekk aynen canim iyi yapmissin yarina kadar kururlar zaten yarin utuleyip yerlestir enazindan cantaya koycaklarini aradan cikarsan simdilik yeter 🤩
Eceslh Tatlisannedilekk aynen orası öle 36 yım bende işte ama 34 te doğuranlar var tedirgin oluyrm ne olr ne olmaz gelirse hç bişey belli degl :) doktorum her sefernde uyarıyor olabilir artk panik yapma hemen hastaneye gelmeye hazır ol hep diye
Tatlisannedilekk ilknurosman aynen cnm iyiki başlamışım eksiklerim varmış onları farkettim, hazır kenarda durur belki geleceği tutar oğlumun☺️😀
Cansummm Tatlisannedilekk kolay gelsin canım ☺️Benimkiler yıkandı ütülendi sadece valize yerleşecek🥰 onları da bu hafta içinde hallederim.
ecemtmr Tatlisannedilekk 34 haftalığım cuma doktor kontrolüm vardı doktorumda çantanı hazırla dedi dursun çok şükür erken dogum vs riskim yok ama kızım doğum pozisyonuna dönmüş kafa aşağıda. Bende bugün hazırladım 🥰
Tatlisannedilekk ecemtmr oğlum 23.haftadan beri doğum pozisyonunda cnm 2hafta sonra çatı muayenem var doktorum o gün ya sezeryan için gün vercem yada bebeğin gelmesini beklicez dedi, hayırlısı artık yarın ütüleyip yerleştircem hazır dursun çantalarımız nolur nolmaz🙂
ilknurosman Tatlisannedilekk ay zamaninda gelsin bebisler ya aceleci olmasinlar Allah korusun 😁 iyi olmus bak sevindim hadi kendini yormadan yavas yavas hazirla canim kolay gelsin 🤩
Tatlisannedilekk Eceslh Sende yavaştan başla artık cnm, ben herşeyimiz tamam sanıyordum ama eksiklerim varmış onları farkettim.Bugün yıkadım yarın da ütüleyip yerleştiririm artık, kafam rahat olur en azından😉
zumrabasra Tatlisannedilekk bende 36. Haftadaym bugun hazirladm eksiklerimi gördüm en azndan bu haftada onlari tamamliycam bence hazirlayın koşede dursun😊
Tatlisannedilekk zumrabasra bugün yıkadım cnm yarına da ütüleyip yerleştirmesi kaldı😊 herşey tamam sanıyordum ama eksikler varmış onları farkettim iyi oldu