Tatlisannedilekk Kızlar 35haftalık hamileyim, oğlum doğum pozisyonunda ve 2hafta sonra çatı muayenem var. Sizce şimdiden hazırlayayım mı çantaları yoksa çatı muayenesini mi bekleyeyim kafam çok karışık🤔 Sizler ne zaman hazırladınız?
Esraguvennn Tatlisannedilekk hazırla canım hiç belli olmuyo5 çünkü. Ben doğuma giderken apar topar hazırladım. Ha bugün ha yarın kalıyor. Hemde eksik şeyler kalma olasılığını en aza indirirsin
gokcecan Tatlisannedilekk hazrla tabi artık ne zaman geleceği belli olmaz :) bende 36yım. 2çantam var biri benm biri kızımın. Kapattım koydum. Eşime de tarf ettim hep içlerinde ne oldklarını faln. Hazır ve nazır bekliyoruz kızımı 😂
Tatlisannedilekk Esraguvennn oğlan geç doğar diyorlar ya cnm ondan erteledim aslında ama kasılmalarım yalancı sancılarım arttı bu aralar iyice bide ya geliverirse dedim bugün, hazırlayayım en iyisi nolur nolmaz😊
ilknurosman Ben 33 haftalikken hazirladim canim her an ne olcagi belli olmaz suan 36 haftaligin hatta bazen unuttugum seyler geliyo aklima geldikce ekliyorum cantaya
Tatlisannedilekk ilknurosman iyi yapmışsı cnm, yaaa bende hemen başlayayım ozaman hazırlamaya belki benim de vardır eksiklerim🙂
Tatlisannedilekk gokcecan oğlan geç doğar diyorlar ya cnm ondan erteledim hep ama bende hemen hazırlamaya başlayayım ozaman😊 Allah sağsalim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah bebişlerimizi🤗🙏🏻
ilknurosman Tatlisannedilekk aynen canim basla bencede bir an once gercekten aklina sonradan da bazi seyler geliyor geldikcede ekleme yapiyorum ben yarin hemen basla derim tavsiyem ☺️
Tatlisannedilekk mikican zaten baya ağırlaştım artık 2iş yapayım yoruluyorum hemen, akşama bende hazırlamaya başlayayım hemen iyice geciktirmeden🙂
Tatlisannedilekk Esraguvennn yaaa hadi inşallah darısı bana🤗🙏🏻 artık doğurmak istiyorum hem çok ağırlaştım hemde sıcaklar çok bunaltıyor çok zorlanıyorum artık
Esraguvennn Tatlisannedilekk değil mi ağırlık çok zor oluyor. Ben son günlerimde artık nefes alamaz durumdaydım işkenceydi resmen ya
Cansummm Tatlisannedilekk bende 35 haftalığım hala hazırlamadım. Ha bugün ha yarın derken kalıyor ama artık hazırlamamız lazım sanki ne olacağı belli olmuyor kimi zaman
Tatlisannedilekk Cansummm aynen cnm sona yaklaşıyoruz artık, ben az önce topladım aklıma gelenleri makineye attım yıkanıyorlar☺️ yarına da ütüler yerleştiririm artık
Tatlisannedilekk Esraguvennn vantilatöre yapışık yaşıyorum resmen😀 iyice ertelemeden başladım bakalım yıkanıyorlar şimdi hazır dursunlar en iyisi
Cansummm Tatlisannedilekk kolay gelsin canım ☺️Benimkiler yıkandı ütülendi sadece valize yerleşecek🥰 onları da bu hafta içinde hallederim.