Alfabeta benimde dogum ocak sonu şunat gibi 10 tane 3 6 ay tshrt zıbın aldö baharda yazda giydirilir diye 4 5 tanede yeni dogan atlet zıbın aldım göbek düşünce giydirmek için genelde cok hastane cıkısı almayın diyorlar cabuk büyüdüğü için alt üst ayrı alabilirsin canım