Canım kıyafet olarak yavaş yavaş buldukça almaya başla diğer şeyleri de bebek arabası vs yaya yaya al birden alınca çok masraflı oluyor . Başlamanın bence bir vakti yok abartmadan yavaş yavaş alabilirsin sonra sıkışıyorsun son aylarda çok bişe alamıyosun ben şimdi ikinci mağazaya girince nefes nefese kalıyorım