Minikbebek123 canım tamamen senin beklentinle alakalı bir durum.. doğuma kadar sürekli para ödemek istemiyorsan Dogum yaklaşana kadar devlete git Dogum için eşimde parayı sorun etmiyorsa özele git derim. Ben özelde Dogum yaptım iyi ki yaptım ama devlette de Dogum yapan arkadaşlarım var söylediklerine göre sancılarınızla sizi başbaşa bırakıp açılmanızın artmasını bekliyorlar gelen gidende elliyor çok rahatsız bir durum olduğunu söylediler ki beni 2 kez sadece kontrol etmelerine rağmen Bnde çok rahatsız oldum ki doktorumu bayan tercih etmeme rağmen erkek doktor olsaydı eşim asla istemezdi ve bende rahat edemezdim ama devlette pek seçme tercihin olmuyor 🤷🏻♀️