Özele gitmeye karar verdik çünkü bu gün hastaneye gidip doktora bir aydır randevu alamadığımı söyledim .beni randevusuz bakamıyoruz diyerek dışarı çıkardı.oradaki sağlık çalışanına sırası falan olmadan baktı.randevulu olanlar da dışarıda bekliyordu.ayda bir gideceğim altı üstü o kadar olsa da vereceğiz parasını en iyisi özel .