Zuhrenasyazici SevDin nasıl ya ben gece 12 den sonra hiçbirşey yemedim içmedim doktor öyle söyledi kime sorduysam da herkes öyle gitmiş çünkü ilk önce açken kan alıyorlar sonra glikozu içiyorsun 1 saat yine bişey yiyip içmiyorsun sonra tekrar kan alıyorlar. Senin doktor nasıl öyle bişey demiş anlamadım
Kuzusunannesi ebr 28 de yaptırdım ben 25 ve 28 haftalar arasında oluyo aç gidiyorsun ilk kan alıyor sonra gazoz içiyorsun baya tatlı bi saat sonra tekrar kan veriyorsun bi saat sonra tekrar veriyorsun toplam 3 tüp alıyor bi saat sonra da sonuçlar çıkıyor
asya_zehra bende 26. haftada yaptırdım yani 2 gun once şekerim çok yüksek çıktı muhtemelen insuline baslicaz dedi dahiliye ye sevk etti oda insuline başlamamız lazım dedi günde 4 defa insülin vuruluyorum 😒 açlık 145 çıktı yüklemeden k sonra da 210 çıktı benim
SibelAlp7 Gamzeli bende bana kalmayacağını düşünüyorum sonuçta tıp eğitimi almadım doktor neyi uygun görürse o doğrudur.