ebr canım aç karnına git. Ben ptesi yaptırdım ilk önce kan alıyorlar kandan açlık şekerine bakıyolsr ona göre yükleme yapıyorlar.maalesef benim kanda yüksek çıktı ve yükleme yapılmadı.dahiliye doktoruna ardında diyetisyene gittim.şuan bi haftalık diyet sürecindeyim.sürekli ölçüp not alıcam.1haftanın sonunda düşmesse değerler maalesef insülin😞😞