Busraaras Onurtugbaa avent cam biberon yeni doğan setini aldım birde yine avent iki adet emzik aldım.. bir çok tavsiye üzerine 👍🏻☺
DidemYldrm Knber bendi daha kullanmadım canım sadece akıtıyor diye duydum ama yine de aldım anne memesine benzediği için
Knber DidemYldrm ay bizim biberon ucumuz yırtılmış ne kadar pahalı uçları yaa 30 TL yazıyo nette yenisi kaç TL sanki
BetlKurtToker Bende awent natural cam biberon alıcam. Emzikte awent ayıcıklı olanı düşünüyorum kauçuk ama kararsızım bebekler hangisini tercih ediyor acaba emzik için