Bilge35 ben kızımda hamileyken kestirdim çünkü saçlarım bitmişti bebek beslendiği için hiç bir şey olmadı daha iyi oldu oğlumda da kestirdim. Batıl İnan saçma bişey öle bir şey yok kesebilirsin canım benim saçma çok üçüncü gebeliğim gine kestirdim sacımı takılma öle şeylere saçma seylere