CansuAbinik amin canim🤲🏻 benim hamilelikle cikti bu sorunlar, oncesinde sadece tsh yuksekligim oluyordu saglik taramalarinda cikan. Onda da yillik kontrol ettirmem yeterli oluyordu. Suan korkum senin gibi bebegime de bu genin gececek olmasi. Ailemde de var ne yazikki. Insallah bu hastalikli gen gecmez dedigin gibi. Saglikla gelsin bebeklerimiz insallah.😊