gyno ferro sanol iciyorum uc hundur. Kapsul bir ilac ve cok buyuk. Ilkini gece yatmadan biraz zaman once ictim (doktor ac tok diye belirtmediginden o zamana aklima gelince ictim, bir onceki demir ilacimi ge e ismemi soylemisti ona istinaden oyle kullanmaya basladim) sabaha dek midem yandi kavruldu resmen, esimi uyandirmak istemedim cok erken kalkiyor diye ama o yanma hic gecmedi ne yaptiysam. Sonra prospektusunu okudum kapsukun icini bosaltip disini atarak icilecegine dair bir oneri yaziyordu kapsul kullanamayanlar icin. Benim sorunum kapsul yutamamak degildi ama bide oyle deneyeyim dedim. Hicbir problem yasamadim. Uzerine salatalik yedim agzimda biraz tuhaf bir tat biraktigindan. Sikayetim olmayinca da bir sure sonra yattim. Iyle devam ediyorum iki gecedir. Problem yasamiyorum. Kapsulse bu sekilde kullanmanizi oneririm. Mide yanmasi yaygin yan etkiler arasındaydi benim jullandigim ilac icin. Siz de bir okuyun prospektusunj belki sizde de oyledir.