Ozgebtn Minikoocum benimde 4. Haftamda 400 küsürdü ben 5. Haftamda doktora gittim kese görüldü 7. Hafta da kalp atışı duyuldu şuan 32. Haftalığız 😊 normal bir süreçtesin içini ferah tut
Minikoocum Tugbaslan3458 nasıl olduğunu haber et demiştin cok şükür beta 2446 ya yükselmis Cuma’dan bu güne
Tugbaslan3458 Minikoocum hamd olsun ozman bugunleri gorebildiysek sıra keseyi ve bebegi görme haberinde insallah guzel haberler alirsin rabbim gönlünde ki duanı kabul etsin canim 🙏🏻🙏🏻🤍