Minikoocum aynen öyle ben ilk kan verdim değerim hamilelik değeri ama hemşire bana dedi suan net bisey diyemem kimseye haber vermeyin bekleyin gene kan verin ama yok biz haber verdik ailelerimize söyledik sonra içim içimi yedi keşke demeseydim diye ama rabbim korktuğum yere uğratmadi 1 hafta sonra değerim yükselmişti ultrasonda gözükmedi 1 hafta sonra gel gene bakalim dedi ve gittiğimiz de gorduk keseyi ve bebegi sende içini ferah tut ne kadar kafan rahat olursa okadar saglikli gebeliğin olması kolay meryem suresini okumayı dene derim ben kalbini duyana kadar hep okudum hergun doktordan geldim kuranima sarıldım rabbim korktuğum yere ugratmadi umarim seni de ugratmaz hemşerim🙏🙏🤲🏻🤲🏻❤