Cancazim Drydrya benimde düşük ilaca gerek yok dedi takipteym 13 haftalık olduk inşallah gerek kalmaz bende çok halsizim yorgunum hep
Cancazim Berff58 benimde kusma bulantı halsizlik istahsizlk saç dökülmesi falan da oluyor çok kötü geçiyor
Haticetuncayyazici irem_17 şuan ki durumunuz nasıl ? Yasadiklarinizin aynısını bende yaşıyorum ve endişeleniyorum bebiş için
irem_17 Haticetuncayyazici şu an çok sükür iyiyim. 20 hafta civari tsh degerim normale dönmeye başladi. Hala ayda bir kontrole gidiyorum endokrine. Degerlerim iyi olunca çarpinti halsizlik sikayetim de geçti çok sükür. Sizin de mi tsh degeriniz düşük? Eger öyleyle endiselenmeyin. Bana hic bir ilac baslanmadi. Ben de bebek icin korkmustum ama doktorum bunun bebege bir zarari olmadigini soyledi. Yüksek olmasi daha sıkıntılıymıs. Onun icin hemen ilaç baslaniyor genelde. Ama düsük olunca sadece takip ediliyor.
Haticetuncayyazici irem_17 benimde ilk 6 haftalik yapılan teste 1,22 . Daha sonradan düştü. 0, 13 lere. Ve çarpıntım, nefes alamama şikayetim var. Şuan 17 haftaligiz. InsAllah bizimde düzelir 🤗
kardelensena123 Berff58 bnmde hamilelikte cikti ilac kullaniyorum sanirim kalici oldu dogumdan sonrada devm edecegim
Gulenay1234 Berff58 benim de tiroit yavaş çalışıyor 6 çıktı ilaç kullanıyorum her gün dört gün sonra tekrar değerlere bakılacak düzenli içilirse bi sorun olmaz diye düşünüyorum inşallah tabi Allah şifa versin