Berff58 tsh in düsük olmasi, yüksek olmasindan daha iyiymis canim icin rahat olsun. Benim de en son 0.005 ti tsh degerim. T3 ve t4 normal oldugu surece ilac baslamiyorlar. 16-18. Haftalara kadar tsh in düsmesi normal kabul ediliyor. Ben öncesinde de hipertroid tedavisi gordum. Yani hep tsh dusuklugum vardi. Gebelik öncesi tam yoluna koyduk, ilaci biraktim rahatladim. Gebelikle beraber tekrar düsünce cok korkmustum ben de ama doktorum beni cok guzel aydinlatti. O yüzden hic endisen olmasin insallah. Bebege zarari olmuyormus