1Vera_ evet ilk gebelik olduğu için insan psikolojikmen her olumsuzlukta en kötüsünü düşünüyor ama aslında ne kadar normal olduğunu doktora gidince öğreniyorsunuz ilk gebelikte kafada soru işareti bırakmamak gerekiyor herşeyi sormak gerekiyor çekinmeden yoksa psikolojik olarak çok yıpranıyor ve zor geçiyor gebelik