Merhaba bütün yorumları okudum hepsi bende olan belirtiler ve az önce doktordan geldik tabi herkesin aynı sonuç olcak diye bişey yok
bir kaç gündür kasıklarıma kramp gibi adet sancısı gibi sancılar saplanıyordu ve kasıklarımda baskı hissediyordum bugün dayanılmaz olunca korktum ve doktora gittik hastane eşimin daha önceden çalıştığı hastane olduğu için hem rahat doktoru arayabiliyor hem bilgi alabiliyoruz ve bebeğin tamamen kafasını kanala yerleştirdiğimi öğrendik eli kullağında dedi yani ağrıların çoğu kanala yerleşirken oluyor bi kaç fün beklenicek açılma için şuan bişeyler araştıyorum çünkü rahim kapalı dedi onun dışında şuan açıklık olsa şuan gelebilir dedi