cnntylmz kasık ve bel agrım vardı ama adet dönemimde de cok olur biraz bel agrım normalden bir tık fazlaydı ama yasadıgım durumlardı. Adetşm gecikmeden birkaç gün önce arabada emniyet kemerini baglarken kemerle beraber elim gögsğme sürtmüştü okadar canım yandı ki hrmen bir böyle el muayenesi ettim acaba kist fln mı olustu diye. Hassasiyet oldugumu farkettim. Ögrendikten sonrada sık idrara cıkma hafif bel ve kasık agrısı ve gögs hassasiyrti devam etti. Hatta agrıları adet sancıma cok benzettigşm için heran adet olup düşürcem sanıyordum. İdrara gelirsek sabah 9 da aldıgım abdestle iş yeirnde aksama kadar namaz kılabilen ben 1 saat tutamaz oldum. tyvalete gitmekten cok yoruldum baslarda. Asla iki vakit kılamadım tek abdestle. Yeni yeni düzeldi