cnntylmz oo benim konum😁adetime birgün kala test yaptım negatifti.gece esimden gizli yapmıstım. cok agladım. eşimden dolayı bebegimiz direk olmayabilirdi. Ama böyle aglarken ‘rabbim isyan degil bu göz yaslarım ne dilersem kabulum’ diyerek agladım 😁testide çöpe attım. Ertesi gün yine ümitsizce test yaptım evde boldu zaten 😁yine negatif. 1 gün geciktim hayali bir cizgi olur gibi oldu ama iyice kafayı yedim cok taktım ben bu konuyu diye çöpe attım😁eşime randevu aldım cok iyi bir doktordan ne zamandır düşünüyorduk😁 ertesi gün oldu yine 2.gün geciktim cook silik bir cizgi gördüm eşimden habersiz arkadasıma göndermeye kalkarken kardesim bendeydi ona yakalandım cıglık atmya basladı ablam hamile diye🙄degilim kız derken eşim geldi baktık. Yok yok ya heveslenmeyelim bosuna cok üzülürüz dedik vee çöpe attık ama arkadasım vsr demişti. Biz kesin yok dedik 😁 gecikmemin 3.günü silik ama belirgin bir cizgi cıktı 3 kişi basında bekliyoruz😉pozitif geldi. Evdeki testker hep aynı marka hala inanamıyoruz eşimi sokaga cıkma yasagında eczaneye göndermişim😉 erken gebelik testiyle geldi pozitifti ve o gün babalar günüydü🥺böyle güzel bir sürpriz olamaz canım rabbim öyle güzel bir zamanda sürpriz yaptı ki inanamadık. Simdi 13 haftalık gebeyim tam 11 gün gec döllenmiş görünüyor ultrasona göre😉 5 gün gecikince kan vermiştim 93 gelmişti deger cok düşüktü gecen haftaya kadar hep kaybedicem diyd korktum ama cok şükür saglıklı yavrum. Rabbim isteyen herkese nssip etsin