Ariam Hanımlar merhaba :) Nane çiğneyin bir kaç yaprak üstüne de ılık bir bardak su için 👍🏻 Benimde öyle yanıyordu nane sonra nane limon kaynatıp içtim çok iyi geldi
Ebrarela_1963 suhedaaa keşke benimde agrısa ama yaaa valla içime dert olcak 😁seninkinden biraz alırız ozaman 🐣🌼🥰
Tugbabayir Hvva70 canım benim geceleri yanıyor midem.Gece yanmaya başladığında 2 kaşık içiyorum ondan sonra rahat uyuyorum :)Gün içerisinde başka içmiyorum zaten
suhedaaa Prensesim2018 yorma kendini canım dinlen bende tek başımayım uzanmışım ah bi arkadaş komşu olaydı 😁
Prensesim2018 suhedaaa keskeee vallaarkadas olsa bende annemı beklıyorum ayın 2sınde gelecek ondan once gelmesın bebıs yanlızım zor olur 2 gun saha dayansınn
Livanur_65 Bilinmiyor ayni sorun bende de gaviscon kullanıyorum iyi geliyor 3 saat sonra niye aynı sodayla idare ediyorum bende