Dogansinem57 çayın herhangi bir faydası yok. Aksine demiri düşürüyor birde içerisindeki tein maddesi nedeniyle bebekler için zararlı. Çok açık ( kant gibi) 2 defa içebilirsiniz ama fazlası zararlı. Kafein ve tein maddeleri bağımlılık yaptığı için bebeğin beyin gelişimini olumsuz yönde etkiliyormuş. Doktorlar önermiyorlar. Birde bununla ilgili yazılmış çok sayıda makale var. Okuyabilirsiniz 🙏🏻