Merhaba bende egepole gidiyorum pazartesi doğumum var 3900 fiyat aldık bülent turgut ay ın gebesiyim dediginiz gibi paket halinde bu fiyat verildi bize geçen muayene ücretine zam geldiğini duydum ama doğumu duymamıştım. Muayene ücreti sanırım 165 olmuş