Mercimekvemom Ese_64 Ya 39+0 oldunve her an gelebilir. Doğum paramızı da çoktan ayarladık. Ne zammımdan bahsediyorlar bunlar?! Sinirlendim bak gece gece…
Eylulleylul Özel çınarlı hastanesi reşat bey muayne ücreti 100 tl sezeryan - normal ikisi aynı 3000 tl
Gmzk8995 Sngllvne Aaa hadi yaa 🤦🏻♀️ sağol canım haber verdiğin içiinn. Yarın kontrolüm var tekrar bi görüşeyim
Sumeyyebedir Sümeyra tatar mi yoksa övgü dogan mi hangisi daha iyi yarın gidicem randevu alıp ama kararsızım sizce🤔
YasminArya Sumeyyebedir sümeyta tatara gitme ben ilk ona gitmiştim kocamın yanında beni küçük düşürücü ifadelee kullanıp moralimi bozmuştu hemen vaşka doktor ayarlayıp ordan devam ettim yinede sen bilirsin
Sngllvne Gmzk8995 benimde yarin kontrolum var bnde orda olicam direk ransewu alinan yere sole bizim yeni haberimiz oldu bu durumdan de onkar seni bi yere yonlendiriyo ordaki kadin hemn bugun oderseniz 1900 den isleminizi yaptririz dedi bize bzde hemn yatrdik
Gmzk8995 Kocak35 Öyleymiş biraz önce bi arkadas yanıtlamış🤦🏻♀️ bilgilendirme falan yapsalarmıs iyiymiş yanii. Ya bir anda hazırlıksız doğuma gitsek hiç haberimiz yok valla. Sağol canım yazdıgın için 😘 yarın kontrolum var görüşücem