Neden biberon alıyorsunuz ki? Biberon verirseniz bebeğiniz sizi emmez malesef. Sütten ağzı yanmış biri olarak size söylüyorum kesinlikle biberon vermeyin. Hele ilk günler asla. Sütü sağacaksanız bile, şırınga ya da kaşıkla verin. Ama ilerde çalışacam mecburum diyorsanız avent en iyisidir. Silikonlar da kaliteli. Temizliği için de ben hergün limon tuzlu su kaynatıp onunla yıkadım, pırıl pırıl olurdu, asla başka deterjan kullanmayın..