durununannesii Tugce2633 bide sinsi demişlerya tuğçe isminde olanlara kaç yıllık tuğçeyim asla sinsi değilim içim dışım bir 😂 bence bize sinsi diyenler sinsii 🐍
Birhemsire_anne durununannesii 😂 Benim tanıdıklarım öyleydi sizi tenzih ediyorum tabiki ilk okulda lisede üniversitede kimi tanıdıysam samimi olmamışımdır sinsi ve gıcık tiplerdi😂 tabi anlamd önemli ama bence gönlünğzden geçeni koyun bizm fikirlermiz etkilemesin
Didi6 Tugbii Tuğçe çok güzel bir isim. Senin isminle de çok güzel uymuş. Kızın adeta senin isminden bir parça taşıyacak 🥰 Eylül artık o kadar sıradan bir isim ki… üstelik anlamı da yok pek.
Derin2828 Tuğçe ismini pek sevmiyorum, yaşamda karşılaştığım Tuğçelerden olabilir Benim kızımın adı Eylül Eylüşümün üzerine isim tanımammm 💕🌸