Merhaba ismim Tuğba (anlamı:Cennetteki Tuğba Ağacı) kızıma da Tuğçe ismini koymak istedik (anlamı: Tuğba ağacının dallarına verilen ad) anlam olarak çok beğendik ve kararımız kesindi ama almanyada olduğumuz için pasaportunda falan Tugce yazacak ğ ve ç harfi olmadığından sırf bu biraz düşündürüyor ve 22ağustosta doğacaktı aslında ama büyük ihtimalle eylülde doğacak. bende demiştim ki Eylülde doğarsa eylül koyalım ama şimdi çok kararsızım. Tuğçe ismine çok ısındık ama burası için daha kolay bir isim olacaksa da Eylül olsun diyorum. Sizce??