ali0707 yavaş yavaş kendini yormadan evin icinde aktif ol canim bende hic yapmiyordum ilk baslarda sonra üşengeçlik sendromu basladi 🤭 sonra zorlanirsin benim ilk bulantilarim fazla oldugu icin yapamiyordum ama bigun olmaz böyle dedim uyusuk anne olmak istemiyorum kalktim islerimi kendim yapiyorum artik. Sonra yürüyüşe cikmaya basladim kendime geldim eski halime döndüm resmen.