Bu ikinci gebeliğim ilkinde de son güne kadar cam da sildim kapı da sildim evi de temizledim çalıştım da riskli bir durumum olmamıştı sadece son zamanlara doğru 34. Haftada doktorum vücuduma çok yüklendiğimi söylemişti çok iş yapıyorsun bu kadar yapma demişti ama yine de içime sinmedi yardım edebilecek kimse yoktu yaptım işlerimi şimdi 5 haftalık hamileyim öğrenmeden bir gün önce evin camlarını sildim genel temizliğimi yaptım halen daha 3 güne bir evimi temizliyorum büyük makina ile (philips marathone) marketime pazarıma gidiyorum evde eşim olmasına rağmen kendim yapmak istiyorum beğenmiyorum başkasının işini (yaptıklarımın doğru olduğunu savunmuyorum takıntılı olduğum için yapıyorum) 15 kilo olan oğlum sürekli üstümde geziyor onu da ikinci plana attığımı düşünmesin diye kıramıyorum ne kadar eşim kızsa da dayanamıyorum oğluma çok kendimi dinleyecek zamanım olmuyor bu yüzden belki de bana böyle iyi geliyor kendimi dinlesem hiç yerimden kalkamam gibi geliyor. İlk doğumumda 14 kilo almıştım hepsi doğumun sonraki ayı yok olmuştu görenler doğum yaptığıma inanmıyordu (hamilileğimi görmeyen anlamıyordu) eski kıyafetlerimin hepsini giyebildim doğum sonrasında. Doğumda kolay oldu o yüzdendir diye düşünüyorum hiç oturup dinlenemedim son iki senedir düzelmiş bir rutinim vardı oğlumun büyümesi ile sanırım yine rahat battı bana tekrar hamile kaldım koşturmaya devam 😂