Kaderag adet olarak kaçar tane aldın? Benim de ikiz kızlarım olacak
3 tane 56 cm kısa kollu zıbın
4 tane uzun kollu zıbın 0-3 ay
9 tane sıfır kollu yenidoğan zıbın
5 tane sıfır kollu 0-3 ay zıbın
4 tane ayaksız tulum 0-3 ay
2 tane ayaklı tulum 62 cm
4 tane 5li takım 0-3 ay
6 tane ayaksız alt 0-3 ay ama kalın değil
8 tane ayaklı alt yenidoğan da var 0-3 ay da
2 tane 2li takım yenidoğan pijama
2 tane 0-3 ay ikili takım
2 tane 56 cm ikili takım pijama
2 tane 56 cm 2li takım hediye geldi
2 tane 4-6 ay 2 li takım
2 tane 0-3 ay 3lü takım
2 tane 0-3 ay 3lü takım hediye geldi
Bu kadar yeterli gelir mi ilk zamanlar içinn?