Drydrya değil ikili test nifyt teste bile güvenmiyorum artık. Bende yaptırdım prenatest 153:1 di riskim ve prenatest te down sendromu geldi. Sonrası kesinleştirmek için amniyosentez oldum ve ön sonucum bin şükür temiz çıktı şimdi son sonucu bekliyorum. Hangisi doğru onuda bilmiyorum aslında amniyosenteze bile güvenmiyorum. Aynı zamanda cvsde oldum onun sonucuda daha çıkmadı. Artık Rabbime kaldı benim iş