Babyy1S Drydrya şeker onemli ama kiloya bakmiyor ben zayifım 52kiloyum doktor bana kiloyla ilgili degil gizli seker aile den gelen şeker de olabiliyor dedi o onemli yani
Arzum35 Drydrya perinatolojiye 9 eylül de gidicem randevuya daha var kadın doğumcu sadece risk çıkmış dedi hiç açıklama yapmadı dünyamı başıma yıktı hastanede ağla ağla mafoldum kaç gündür
Drydrya Arzum35 allah allah neye göre dedi acaba anlamadım, bende çok ağladım bence hiç üzme kendini eminim ki senin de temizdir
Balfeman Drydrya Gözünüz aydın.Ikili testi yaptırmadan nifty testini yaptırmak daha mantıklı o zaman. Sadece özelde mi yapılıyor ve ne kadara yaptırdınız? Birde bu testi hangi alan yapıyor? Iki hafta sonra bende ikili yaptiricam doktorumla konuşup direkt nifty mi yaptirsam bilemedim.
Drydrya Balfeman canım sonucu bi çok doktora gösterdik kan değerlerimi de artık ths değerim 0.01 bir doktor bu da etki etmiş olabilir demişti riskli çıkmasına . Prnea test internette bi çok yapan firma var canım 2300 yapmıştık indirim yapan yerler var
Balfeman Drydrya Çok şükür temiz çıkmış Denizli’deyim araştırmaya başlayayım kafam rahat olsun.Teşekkür ederim.
cgelmas Drydrya benim de öyleydi. Doktor açık açık söyledi yani kana takılma sen kötü bile çıksa dedi bence ultrason değerleri normalse sıkıntı yok
Mirammm Drydrya gözünüz aydın bende orta risk grubundayım doğuma kadar içim içimi yiyor eşim istemedi fetal dna dua edin sağlıkla bebeğimi kucağıma alayım
momysgrl Peki bir şey soracağım arkadaşlar, eğer 2li test sonucu çook düşükse, 1:20500 gibi… bu testin yanlış ölçülmüş olma ihtimali olur mu? Kan testinin yanlış ölçülmesi gibi bir durum? Yoksa evet bu değer çok düşük diye güvenmeli miyiz?
Arzum35 momysgrl zaten bu testlerin çoğu yanlış yapılıyor güvenilir testler değil yaptırdığıma pisman oldum üzüntüden başka bişey değil en güzel günlerimizi stresle geçiriyoruz