Kadriye42 hastaneden çıktıktan snra kendimi daha iyi hissettim, aralıklı bi şeklde yürüyüş yaptım ve bu beni kendime getirdi. Maksimum 6.günde gayet iyiydim. Yemeğimi falan yapabilicek durumdaydım. Sadece tam eğilemediğim için banyo yaparken annemden destek aldım. Ama şuan 12 oldu ve kendi banyomu yapmaya başladım çok şükür. Ama hastanede ilk yürütme zamanı canım çok yanmıştı ağlicaktım neredeyse ama yürümek iyi geldi 2.yürüyüşümde daha iyi olduğumu fark ettim ve sonralarında kendim yürümeye başladım. Tavsiyelere gelirsek, ben depend almıştım normal doğum beklediğim için ama sezeryan da depend önerilmiyo doktorum bana normal ped kullanmamı söyledi dikişlerimin hava alması gerektiği için. Onun dışında varsa sorun cevaplayabilirim. Şuan zorlandığım tek şey yemek yiyemek yani gaz yapıcak diye korkuyorum