Kızlar merhaba doktorumla görüştük 1 hafta sonra sezeryan olacağım ama çok korkuyorum nasıl sakin kalırım bilmiyorum bende panik atak var doktorum beni sakinleştireceğini söyledi virüsten dolayı eşimi de doğuma almıycaklar😏 spinal olup da doğumu rahat geçen anneler yazabilir mı?