Nrkls eşim sağlık personeli kuzum ben devlet hastanesi artı park hayat olarak devam ettim. Sağlıkçı olmasada bütün tahlilleri özelde yaptırmam çünkü gereksiz ilk olarak detaylı ultrasonda gittim oraya onu yaptirdim 21 haftada daha sonra 34 te gittim hani gerek yok çünkü 34 te de doğuma az kaldığı için artık gittim yani 2 haftaya bir çağırdı ondada bir nst çektirdim 55 TL idi oda. 39+3 e de doğum tarihi aldık 6 gün önce gittim doğumunu yaptım geldim. Yani tahlilleri devlette yaptırıp özele doğum ve son aylarda gitme taraftarıyım.