Nrkls ben ısvecte yasıyorum bu tur seyler bedava cok sukur turkıyede zor allah yardımcınız olsun bende turkum ama dogumlarımı burda yapmayı tercıh ettım daha cok ılgı daha nızamı hersey yok orda hersey para kan uyusmazlıgı ıgnesı tahlıller sudur budur hepsı para burda hersey bedava Dogum sonrası otelde bedava 3 gun kalıyorsun ılgı super heraey super