Benim doktorum sevgi hastanesinde orda 30 tl ama sadece kendi takipli hastalarına bakıyorlar dışarıdan hasta almıyorlar . Gözde sıtma pınarında da 250 tl demişlerdi . Araştırmada yapmak isteyenler 10 haftalıkken falan riskli gebelikten muayene için gün alıp muayeneye gidiyorlar , muayene olduktan sonra haftanıza göre ayrıntılıya gün veriyorlar