Ben de 34+4 üm totalde 8,5 kilo aldım. Sizin yaşadığınızı ben ilk hamile kaldıgımda yaşadım fazla yememe hatta istifralarıma rağmen kısa sürede 4 kilo birden aldım şok oldum. Sonra kendiliğinden yavaşladı. Bence bunlar kilo değil vücut ödem yapıyor ve hamilelik hormanlaro ile ilgili. Herkesin vücudu bir değil. Benim yengemde çok zayıftı 30 kilo almıştı, doğumdan sonra çok kısa sürede yine incecik olmuştu. Bi insana o kadar kısa sürede 30 kiloyu veremez diye düşünüyorum. Bazı kişilerin vücudu resmen şişiyor yani.