mom101 Busraata33 çok şükür canım iyiyim şimdi bu sabahda azcık oldu ama dönünce geçti yalancı doğum sancıları herhalde birde bebek az haraket ediyordu karnımı okşadım birazcık iyice haraketlendi çok şükür😅