mom101 ben 34+2 bugün.ayjen benimde ne tarafa yatsam ağrı batma var.hatta affedersin vajina bile ağrıyor,daha önce sordum normal dedi dr bebekten dolayı.ama bu gece ne tarafa dönsem yatamadım zaten sadece sola yatabiliyorum ama o bile canımı acıttı yani.yataktan kalkınca adım atamıyorum hani bacaklar ütüsü karincalanir ya onun gibi😔