MiracAlpinveUmutunAnnesi Rahime32 oy canım kusura bakma buraya giremiyorum pek fazla kidste yim devamlı naptın dogum yaptınmı nasılsın
Rahime32 MiracAlpinveUmutunAnnesi malesef canim yapamadim hastane de yattim 2 gun ama acilmam olmadi agrim yoktu bu pazartesi sezaryanla alacak doktorum 40+6 oldum bugun normal doğum istiyordum hep ama nasip olmadi bana 😥
MiracAlpinveUmutunAnnesi Rahime32 olsun canım sonucta ikisindede Allahın izniyle kucagına alıcaksın yavrunu 🌼
Ygmrymn Karın sertleşmesiyle beraber düzenli ağrılar yaşayan var mı? 39+0 şuan dün gece başladı karnım sertleşip bel be kasığıma ağrı giriyor düzenli olarak🙄