Kızlar 39+1 olduk kızımla ama daha tık yok bizde 😒 günde 3-4 defa sıcak suyla duş alıyorum akşamları yürüyüşe çıkıyorum ama aşırı bel ağrısından başka bişey yok. Doktorum daha Çatı muayenesi yapmadı ultrasondan baktı kanala inmemiş bebek. Artık doğsun sağlıkla özledim kızımı bennnn 😅 napmak lazım doğurmak için acaba