zepbjk Karadeniz61 ahah aynen korona başlarıydı bende diyodum hasta mı oldum dedim ama sadece akşam çok az sıcak basması gibi öle yüksek ateş değil 🙈 ama en belirgini kasık ağrısıydı inşallah hayırlısı olur senin için test yaptın mı
Karadeniz61 zepbjk idrar yapmıştım yoktu ama hala gelen giden yok 13.gün 🤨 kimyasalda 15. Güngü ama onda idrarda silik t çizgis vardı ama kanda yoktu. Kan verdiğim akşamda ağrılı akıntılı şekilde regl olmuştum
zepbjk Karadeniz61 iki üç günde bir tekrar yap idrarda da başta silik çıkıyor inşallah bu sefer hayırlısıyla olur ☺️
Zisanmery Karadeniz61 benimde öyleydi sonra hamile çıktım hala daha akşam oldu mu kusarım akşam bulantıları başladıysa vardır bişey
Karadeniz61 Zisanmery inşallah yaa çok istiyoruz birde eşim hep yanımda değil bu ay olmadıysa bir dahaki ay deneriz diye şansım da pek yok😔