Sezensu Ozdmrkbraa Ben gene 31 haftalık oldum aksine kapandı iştahım bi kahvaltı öğününü oldum olası çok severim harici hiç bişe istemiyo canım zorla yiyorum 🙄
Hashasim2020 Valla ben yiyorum önceden tedirgin yiyordum şeker yüklemesi temiz çıkınca saldım çayıra mevlam kayıra evet kilo alıyorum ama umrumda değil doğum sonra sıkı diyet yapacağım hamileleğin tadını çıkarıyorum 🤓🤓🙊🙊🙊
Tatlisannedilekk Ozdmrkbraa 34+5im oğlum olcak sağolsun canımı hep tatlı istetiyor şekerimde çıkmadı ama deli gibi tatlı yiyorum engel olamıyorum kendime yemeyince de sanki oğluma birşey olcakmış gibi hissediyorum🤭
Sezensu Ozdmrkbraa Belki canım bide mide yanmam başladı soğudum iyice ne yesem midem yanıyor yememek daha iyi geliyor sanki illet bişey 😢
Ozdmrkbraa Epifenomen yani ölçü ayarını bize bırakırlarsa o ipin ucu hiç bulunmaz olur 😂 inşallah doğumdan sonra hepsini veririz 🤭
Ozdmrkbraa Sezensu benim de mide yanmam ekşimem vardı doktorum şurup verdi gerçi ilk 3 ay da bulantı kusmam da yoktu o yüzden belki bünye meselesidir 💁🏻♀️ İnşallah hemen iyileşirsin 🌸
Handelina06 Ay sadece ben yiyorum sanıyordum 😂 önceden hiç paketli ürün tüketmezdim şimdi haddi hesabı yok. Reklamlarda gördüğüm saçma şeyleri bile canım çekiyor. Doğumdan sonra normale dönmeyi umuyorum 😂
Badembebe Ozdmrkbraa insülin direnci olabilir ayrıca şeker bebek için çok tehlikeli ben ağzıma sürmedim
Badembebe Ozdmrkbraa doktorun risk görmemesi ne bilmiyorum ama şekerli besinler be özellikle paketli gıdalar çocuk için çok sakıncalı
Ozdmrkbraa Badembebe benim tatlıdan kastım sadece paketlenmiş ürün değil ki. Yaptığım pastalar kuru meyveler yaptığım tatlılar şeker bakımdan lezzetli olan meyveler hepsi yani
Sseyma1 Ozdmrkbraa sırf bu sebepten şekerim de sıkıntı çıkar diye çok korktum yiyemezsem diye 🙄🙈 ah ah bende öyleyim sürekli bi tatlı yeme isteği aldığım tüm kilolar tatlılardan zaten 🙈