Ozdmrkbraa ay ben de öyleyim, tatlıya doyamıyorum. Çok fazla yememeye çalışıyorum ama bazen ipin ucu kaçıyor 🙈 şerbetli tatlı değil de, sütlü tatlı özellikle çikolata. Allahım bazı geceler sabah olsa da çikolata yesem diyorum. Eşim doktoruma şikayet etti beni, hocam eşim çok çikolata yiyor diye, doktorum da Haftada bir çikolata bir tatlı yiyebilirsin dedi. Sonra dönüp “metroda boyun kadar çikolata satıyorlar ye dedim diye gidip onu alıp yeme bak” demişti 😄 bu arada gebelik şekerim yok 🙊 kızım çok tatlıcı olacak sanırım, anasına basen yapıyor🙈🙈