Minegkhn92 Kızlar 20. Haftaödayım 60 kiloyla hamile kaldım şuan 67 kiloyum çok çabuk kilo alıyrm doktoruma yazdm fazla dedi sizler ne durumdasınız bana yardımcı olursanız sevinirim . 😇
Handelina06 Minegkhn92 canım bende pandemiden dolayı evden çalışıyordum ilk aylar çok kilo aldım ama sonra durdu kilo almam. Bebiş aldı ben almadım ama dikkat ettim. Makarna pirinç abur cubur ekmek çıkardım. 38. Hafta 14 kilo aldım. Aslında sınırdayım.
2793ebru Minegkhn92 bizde suan 28+4üz bebegimle .. 1.63 boyundayim 48le hamile kaldim suan 53 kiloyum. Ama nerdeyse 2 aydir ayni kilodayim. Bebis aliyor bi sıkıntı yok ama yemek yemem cok kotü canim hic bisey istemiyor. Günüm sadece yogurt ve meyveyle geciyor😑😑 istah problemi yasiyorum..
sevara Minegkhn92 bende çok aldım gibi geliyor. 23+5 haftalıktayız. Hamile kaldığımda 51 kiloydum şimdi 59 kilo olmuşum haftaya doktoruma gideceğim ne diyecek bilmiyorum 🤷🏻♀️.
elcinsadem İlk 6 ay ne kadar az alırsanız o kadar iyi sonra ki 3 ay ister istemez alıyorsunuz zaten ben 61 ile hamile kaldım 170 boyundayım . Şuan 37. Haftadayım ve 75 kiloyum sınırın üzerinde . Çok belli olmuyor aldığım kilo ama vermesi var bide 🥰
Minegkhn92 elcinsadem bende 1.63 boyundayım pandemiden ötürü zaten kilo almıştm 60 benim için çoktu ama suan 5. Ayı bitiriyrz 7 kilo nedir yani son aylar zaten ayda 2 kilo alınıyormuş 🙈çok korkuyrn kepek ekmeği yiyorm ama bilmiyrm ne yapacağımı güreşçi gibi gircem doğuma herlde bu gidişle 😂
2793ebru Minegkhn92 Minegkhn92 aliyorum kuzum. D vitamini kan ilaci ve pregnom diye baya kapsamli bir vitamin kullaniyorum bide.
Nzehra4654 Minegkhn92 36.5le hamile kaldım ilk 6ay deli gibi kilo aldım gram bulantım olmadı dünyaları yedim siz diyin iki ekmek ben diyim 3ekmek ilk 6 ayda 19kilo alarak 55.5 oldum. Şuan 34 haftalık hamileyim yani son ay artık ve 6.aydan sonra sadece 1 kilo almışım. Bebek gayet iyi ve ben aşırı zayıf hamile kaldığım için kilo dert etmiyorum. Ancak kilolu hamile kalsaydım da bebeğe zararı olmadıkça önemsemezdim sanırım 🤗
Srhtzlyh Minegkhn92 20+1 olduk biz 155 boyundayım 57 kiloyla hamile kaldım şimdi 58 kiloyum. Ben normalde çok kolay kilo alan biriyim ama nedense böyle oldu🤷♀️ hani iştahımdada bir sıkıntı yok önce ne yiyorsam şimdide aynı. Bir yandan şaşkınım bir yandan mutlu🤭 bünyeye göre değişiyor sanırım
berra227 Srhtzlyh aynen.ben 32 ye kadar sadece 2 kilo alarak geldim 32 den sonra yava s yavas arttı hatta kilo almiyorum diye dr un yaninda agladigimi biliyorum. Aslinda tamamen onemli olan bebegin kilo almasi imis ve annenin besin deposu bebeğe yetiyor ise kilo almıyormuş anne o tarz bisey demisti şuan 39 um ben toplamda 7 kilo aldim
Sfk55 Minegkhn92 bnde ilk 3vay sadece yarım kılo aldım sonraki 4 ay 8 kılo aldım 🤷🏻♀️ suan 30.haftayı devrdm 9-10 kılo almsm doktorm 5-6 kılo hakkın daha var dedi 😪
Sezensu Minegkhn92 Bence hiç takılma bünye meselesi kesinlikle. Kimisi benim yendiğinin iki katı yiyip almıyor kimisi alıyor. Ben de 31. Haftadayım 8. Kilomu aldım. Doğumdan sonra veririz inşallah. Naapesan yap bünye meselesi sağlıklı besleniyorsan hiç takma
Fatmayrc Minegkhn92 36 haftalığız bizde 7 kilo aldım hergün düzenli yürüyüş yapıyorum sabah öğle akşam düzenli bi şekilde çok abartmadan yemeğimi yiyorum şekeri ekmeği ve tuzu bırak canım
Minegkhn92 Fatmayrc şeker ve tuzu bırakmam lazm keşek ekmeği yiyorm ama dediğin doğru canım 👍🏻 Bende her akşam statda 3 4 tur atıyrm bakalım bundan snra şekerle tuzada dikkat edicem 👍🏻👍🏻
Srhtzlyh Minegkhn92 valla bende şaşırıyorum kendime normalde hani derler ya su içsem yariyo diye aynen öyle biriyimdir 🤷♀️ işime geliyor böyle olunca zaten boyuma göre fazlam var
Hifa38 Minegkhn92 ilk aylar ne kdr az kilo alırsan daha iyi tabiki de bnce çok da sorun etme sen iyisen bebek iyise verilir illaki bn tüp bebekle hamile kldim dört buçuk ay yattım şuan 26. Haftadayim evin içinde sadece yavaş yavaş yürüyüşlere izin veriyor doktorum ve 15 kilo aldım düşün canım şu son 15-20 gündür aynı kilodayım almadım hiç bakalım nolck😂 kacla gtcem doğuma
Minegkhn92 Hifa38 ay maşallah aman canım sen dikkat et rabbim sağlıklı bir sekilde bebeğini kucağına almayı nasib etsin 🤲🏻 Dediğin gibi kiloysa kilo bebeğim salıklı olsjnda verirrz herlde 😂