deletedmom351 Edibezer Canım son adet tarihini baz alıyorlar 16 Mart yani. 16marttan itibaren doğum haftanı sayıyorlar en azından ben öyle biliyorum.
Mutlulugum Henuz emin degilim ama bende de tutmuyor galiba. Erkek yaziyordu, doktorum kiz tahmininde bulundu 70%. 12 haftaligiz haftaya ikili test sayesinde cinsiyette belli olucak 🙏🏽🙏🏽 Hayirlisi olsun
Gulsumm Mutlulugum merhaba 😊 ikili testte bebeğin cinsiyeti belli oluyor mu ? Ben de yaptırdım ama cinsiyetle ilgili bişey demediler bana.
Unzile35 Otomatik hesaplanan bir site var Doğum tarihini yazıyorsun bazı ayda doğanlar 1 yaş ekleme yapması gerekiyor onun hesabını yaparken tutmadı diyenler ona dikkat edip bir daha baksın. Ben 9 Mayıs’ta öğrenicem inş gösterirse Çin takvimi erkek diyor bakalım ne diyecek doktor
Deletedmom35 Tutmadı kız dedi erkek çıktı o değil doktor da kız dedi erkek oldugunu snr öğrendik 😄 çin takvimi ne ki 🤪
BerraSon Deletedmom35 kaçıncı aya kadar kız denildi bende çin takvimi erkek çıkıyor ama 3 doktor kız bi doktor erkek dedi 30 haftalık olduk biz🤔
Deletedmom35 BerraSon 14 ve 16 da kız dendi snr 20 erkek 22 de net erkek oldugunu detaylı ultrasonda öğrenmiş olduk 😊